Voorkom een noodsituatie in september 2019

Voorkom een noodsituatie in september 2019

Wat de overeenkomst kan zijn tussen jouw bedrijf en deze man? Hij verkeert in nood, hij heeft geen telefoon, hij kan niemand bellen en niemand kan hem bereiken. Misschien reageer je verbaast, maar als je nog een traditionele ISDN telefooncentrale hebt is dit de realiteit in september als je niets doet. Lees maar.

KPN stopt binnenkort met ISDN!
KPN stopt per 1 september 2019 met de enkelvoudige en meervoudige ISDN aansluitingen. Bedrijven die hier nog gebruik van maken en niets doen zullen ruim vóór deze datum uit moeten kijken naar alternatieven. Die alternatieven die zijn er. Mogelijk dat jouw bestaande telefooncentrale uitgebouwd kan worden om van ISDN naar VoIP te gaan. Laat je in ieder geval goed adviseren of in jouw geval modernisatie van de bestaande telefonie mogelijk is. Er is ook een ander alternatief wat je mogelijk meer aanspreekt:

Is dit het moment voor bellen in de Cloud?
Bellen in de Cloud, ook wel hosted telefonie genoemd is voor veel bedrijven een passend alternatief. Er zijn verschillende mogelijkheden om dit te doen, maar veel belangrijker is dat het gelijk een aantal interessante voordelen biedt ten opzichte van de huidige manier van bellen:

  • Je hoeft niet meer te investeren in een fysieke telefooncentrale.
  • Minder beheer en onderhoud, omdat de hosted Cloud omgeving altijd zorgt voor de laatste softwareversies.
  • Eenvoudig op- en afschalen als er meer of minder medewerkers komen.
  • Doordat de telefonie digitaal geworden is met VoIP, zijn er interessante combinaties met CRM systemen te maken. Door nummerherkenning heb je gelijk de laatste klantafspraken onder handbereik.
  • Er kan gebruik gemaakt worden van nieuwe IP telefoontoestellen met veel meer opties.
  • Eenvoudige integratie met smartphones. Smartphones kunnen zelfs met vaste nummers bellen.
  • Cloud telefonie biedt dashboards waarmee je kunt zien welke collega’s in gesprek zijn of niet gestoord willen worden.
  • Digitaal bellen biedt ook het voordeel dat je bijvoorbeeld een voice bericht naar e-mail kunt toezenden en eenvoudig gesprekken kunt opnemen.

Waarom samen met TDM Systems?
Omdat telefonie een vak is en niet iets is wat je zomaar even doet. Het heeft te maken met goede afspraken hoe de bedrijfs-en klantcommunicatie zou moeten verlopen. Bart Lakeman van TDM Systems, houdt zich al meer dan 15 jaar bezig met telefonie en IT gerelateerde zaken. Die combinatie is belangrijk, omdat digitale telefonie afhankelijk is geworden van goede internetverbindingen en het gaat om iets wat altijd moet werken. Want doet de telefoon het niet, dan staan collega’s direct aan je bureau of mis je net die ene mooie order van een klant.

Voorkom een noodsituatie in september 2019
Neem hier contact met ons op, of bel met Bart Lakeman op telefoonnummer: 085 – 487 47 47. Hij is bereikbaar, nu maar ook na september om er altijd voor te zorgen dat je bereikbaar bent.